Düşündüren Sözler - 19

1-bir maskeli balo olarak kabul ettim dünyayı ben ve hep dünyada takma bir yüzle gezdim.

( HENRİCH HEİNE )

2-ceza, dünyanın en son verilmesi gereken şeydir. çünkü geri alınması mümkün degildir. hele birde haksız olursa.

( KUBİLAY )

3-doktirinlerin en belirgin avantajı,bizleri kişisel fikir sahibi olma zahmetinden kurtarmalarıdır.

( EDUAR HARİOT )

4-benim için hayatın igrençliklerine karşın en etkili ilaç okumak ve ögrenmek oldu.

( MONTESQUİEU )

5-yerine getiriliceginden emin degilseniz, katiyen emir vermeyiniz; büyük bir hata işlemiş olursunuz.

( HONORE MİRABEU )

6-büyük degilim ben, ama beni içine sıgdıracak ülke bulamadım.pahalıda degilim aslında,ama kendime alıcı bulamadım.

( İBN-İ SİNA )

7-varlıkların bütününe zararlı olabilecek aşırılıkları ezmekle yetinir bilge; söz konusu aşırılıkların en önde gelenleri ise kudret, servet ve tutkudur.

( LAO TSÖ )

8-insanları açgözlü, yırtıcı ve doyumsuz kılan,yokluk kaygısının yarattıgı dehşettir.

( THOMAS MORE )

9-yalan mı söylüyorlar size? bu durumda siz onlara daha çok yalan söyleyin.

( XI. LOUIS )

10-evrenin 'niçin'i bulunabilseydi, o 'niçin' evrenin yerine geçerdi.

( MAURİCE MAETERLİNCK )

  • Gizlilik Politikası ve Şartlar
  •   © 2007

    Back to TOP