Filozofların resimleri




FİLOZOFLAR - A -



ADORNO 2



AYER

AUGUSTİNUS 1

ALAİN

ALBERT EİSTEİN

ANAXAGORAS

ANSELMUS

ARİSTOTALES

ANGELA DAVİS

ARENDT

AUGUST BABEL

AUGUSTİNUS 2

AYN RAND







FİLOZOFLAR - B -



BACON

BAKUNİN

BENTHAM

BERGSON

BERKELEY

BOHM

BRENTANO

BUCHNER










FİLOZOFLAR - C -



CAMUS

CHATALET

CHOMSKY

CICERO

COMTE

CONDİLLAC










FİLOZOFLAR - D -




DAVİD HUME

DELEUZE


DEMOKRİTOS


DERRİDA

DESCARTES

DEWEY

DİDEROT

DİLTHEY

DİOGENES

DUMMETT

DUHRİNG










FİLOZOFLAR - E -



EDİTH STEİN

EMERSON

EMPEDOKLES

ENGELS

EPİKUROS

ERASMUS


ERNST MACH

FARABİ

FİCHTE



FOUCOLT

FREGE










FİLOZOFLAR - G -





GADAMER

GALİLEİ GALİLO

GİLMAN

GİORDANO BRUNO

GOTHE

GUATTARİ










FİLOZOFLAR - H -





HABERMAS

HARAWAY

HARTMANN

HEGEL

HEİDEGGER

HERAKLEİTOS

HERBART MARCUS

HOOKS


HUSSERL

HUXLEY

HYPATİA










FİLOZOFLAR - i -




image hosted by ImageVenue.com İBN-İ RÜŞD

image hosted by ImageVenue.com İRİGARAY









FİLOZOFLAR - J -





JEAN BAUDRİLLARD

JEAN POUL SARTRE

JOHN STUART MİLL

JOSE ORTEGE Y GASSET










FİLOZOFLAR - K -






KANT

KARL POPPER

KİERKEGAARD

KRİSTEVA










FİLOZOFLAR - L -



LACAN

LA METTRİE

LANGER

LEİBNİZ


LOCKE









FİLOZOFLAR - M -





MACHİAVELLİ

MAİNE DE BRAİN

MALEBRANCHE

MARCUS

MARQUİS DE CONDORCET

MARTİNEAU


MARX

MARY DALY

MONTAİGNE

MONTESQUİEU










FİLOZOFLAR - N -




NEWTON








NİETZSCHE









FİLOZOFLAR - O -




image hosted by ImageVenue.comOCKHAM'LI WİLHELM

image hosted by ImageVenue.com OLYMPE DE GOUGES










FİLOZOFLAR - P -




PARMENİDES

PESTALOZZİ

PİERRE BAYLE


PLATON


POİNCARE

PROTAGORAS

PYTHAGORAS









FİLOZOFLAR - R -




RENAN

ROSİ


RUSSEL









FİLOZOFLAR - S -



SANTAYANA


SCHELLİNG

SCHOPENHAUER

SENECA

SİMON DE BEAUER

SOCRATES

SPENCER

SPENGLER

SPİNOZA










FİLOZOFLAR - S -




WALTER BENJAMİN

WEBER

WİTTGENSTEİN



















44 Yorumlar

Adsız
15 Şubat 2008 14:04  

TEŞEKKÜRLER ÇOK MERAK EDİYORDUM GAYET HOŞ BİR SİTE MERAKIMI GİDERDİM SEVİYORUM DÜŞÜNCELERİ GAYET HOŞ GELİYOR BANA

17 Nisan 2008 22:28  

Bunca renkli kişilik bir arada.
Müthiş bir senfoni. hala onaların fikirleriyle yürüyoruz, doğru ya da yanlış.. ilkleri onlar dediler. Bizler onları sorguladıkça yer edindirttik hayatlarımızda, birer parçamış oldular. İyiki varlar.

Adsız
19 Nisan 2008 13:25  

evren bilinen bir sürü düşünür yetiştirmiş.

bunların arasına mevlana ve hacı bektaş-i veli' yi ekleyebilirmiydik sorusu geldi aklıma.

Adsız
23 Nisan 2008 21:24  

felsefe okuyorum yolun çok başındayım burada yer alan ve bunların dışında nice filozoflarımızı gereğince anlayabilmek istiyorum.Çoğu insanın boş bir uğraş olarak nitelendirdiği bu alanda çabaların olduğunu görmek çok güzel.Teşekkür ederim.Neler yapılabilir insanları bu alan üzerine bir çaba içine çekmek için.Bırakın diğerlerini değerlerimize bir Mevlana ya Yunus a yönelmeleri için.Mevlana yı biz değil başkaları görüp mevlana yılı olarak bir yıl belirliyor ve bizler o zaman uyanıyoruz.

Adsız
28 Nisan 2008 16:02  

ben büyüyünce felsefeci olmak istiyorum ve felsefe okumak çok istiyorum daha çok küçük olmama rahmen felsefe hakkında çok şeyler biliyorum bana bu mesleği şeç diyen türkçe öğretmenim mustafa solak hocamada çok ama çok teşektür ederim en büyük hayalim büyük bir felsefeci olmak

Adsız
28 Nisan 2008 21:42  

inşallah bu sitelerin devamı gelir.böyle seylerin felsefe adına yapılması çok guzel seavmını beklıyoruz

Adsız
29 Nisan 2008 23:20  

FELSEFEYLE TANIŞMAM 14 YAŞIMDA OLDU.MARKSIN KAPİTALİNİ OKUDUĞUMDA 17 YAŞINDAYDIM.FELSEFE BENİ İNSAN A VE SANAT'A YÖNLENDİRDİ.VE SANAT OKUDUM OLDUKÇA BAŞARILI OLDUĞUMU BU KONUDA SÖYLEYEBİLİRİM.FELSEFE, İNSANI KENDİNE VE GERÇEK İNSAN A GÖTÜRÜYOR.ÖNCE KENDİNİ TANI ..SİTE HARİKA BEN KESİNLİKLE ZAMANIMIN YARISINI BURDA GEÇİRMEYE BAŞLADIM BİLE SAYGILARIMLA BİLGİ PAYLAŞTIKÇA BÜYÜR,AYNI SEVGİ GİBİ....

7 Mayıs 2008 21:43  

ınsanlar kendılerını sevdırmek için ne tur yollara başvuruyorlar ama bunu yapmaları boş bişiy hiç bir insan kendını sevılmeye bırakmıyor acaba gercek sevgı kendılığınden doğmazmı ???

Adsız
7 Mayıs 2008 21:48  

bılge sadece tanrıdır ve o olmaya devam edecektır de ...

Adsız
13 Mayıs 2008 03:15  

Tebrikler beyler ama resimler'e tıkladığımızda da o kişilerin hayatları veya sözleri olsa ne güzel olurdu :))))))
saygılarımla Gokhan

Adsız
20 Mayıs 2008 03:28  

çok güzel bir site o güzel düşünürleri gömek mutluluk verici
bende felesefeyi seviyorum benim hayran olduğum filozoflar ise biri epictetos biride sözlerini çok beğendiğim atamız netlog adresimi bırakıyorum sizlerde ziyaret edebilirsiniz(_epictetos_)
saygılarımla dostlarım

26 Mayıs 2008 23:05  

GÜZEL BIR SITE. ENGIN BIR DENIZ GIBI. ICINDE BOGULMAYANA NE MUTLU. SONU OLMAYAN, BILGELIGE KAVUSMAK DILEGIYLE.... sevgimle....

Adsız
28 Mayıs 2008 17:19  

yanılsamalar dunyası burası dusunmus dusunmemıs bır sel olmus denız gıbı derınlesmıs burada toplanmıs. bılgelıgı hak sayanın elıne dolasmıs.... bır nehre gırmıs yıkanmıs bırı gunesı ıncelmıs hergun yenıden dogarmıs. bızse sımdı tuketıyoruz hıc uretme kaygısı cekmeden..... keske onlar gıbı uretebılsek herkez bılgeleşsınkı kaptırmayalım kendımızı suan ıcınde bulundugumuz dıpsız karanlık kuyuya.... aydın ol aydınlat yakılmadan evvel...

Adsız
18 Haziran 2008 19:50  

Öncelikle, Felsefe ye verilen önemden dolayı çok mutluyum...Merakımı giderebileceğim en doğru adreste olduğumu düşünüyorum... Çok teşekkür ederim...

AYRICA; Bana felsefeyi sevdiren o değerli insana FELSEFE ÖĞRETMENİM ŞEYDA SERİN E SAYGI VE SEVGİYLE selamlar...

Adsız
20 Haziran 2008 10:51  

merhabalar ben son bi kaç gündür filozoflar ve hayatlarıyla ilgilenmeye başlayan biriyim 23 yaşındayım ve daha önce hiç ilgilenmediğim konuydu sanırım bu merakım devam edecek böyle bi sitenin olmasıda gerçekten gzl olmuş herkese başarılar...

Adsız
24 Haziran 2008 12:02  

yeşim onocak / AKhİSAR dedi ki...
Öncelikle, Felsefe ye verilen önemden dolayı çok mutluyum...Merakımı giderebileceğim en doğru adreste olduğumu düşünüyorum... Çok teşekkür ederim...

AYRICA; Bana felsefeyi sevdiren o değerli insana FELSEFE ÖĞRETMENİM ŞEYDA SERİN E SAYGI VE SEVGİYLE selamlar...

30 Haziran 2008 17:47  

felsefe dünyasına tanışmam erken yaşlarda olmuştu.felsefe okumak ve ögretmek benim ilerde her zaman düşledigim bir felefeci olmama yetiyor.bu hayalimi bana aşılayan lise ögretmenim BERİ BUDAKA sonsuz arz ve teşekkürlerimi sunarım.ÖMER

4 Temmuz 2008 12:54  

ÇOK İYİ,KAPSAMLI BAYILDIM..

Adsız
8 Temmuz 2008 10:27  

felsefe hayatın ta kendisidir

Adsız
25 Temmuz 2008 22:56  

çok anlamlı olmasından ziyade çok düşündürücü ...buda amacına ulaştıgını gösterir..

Adsız
25 Temmuz 2008 23:06  

felsefeye düz bir bakış açısıyla yaklaşılmayacagı doğrudur..yaklaşma cesareti gösterenlerin ondan kopamayacağıysa bu dogrunun üstünde bir gerçeklik taşır.herşeye rağmen felsefe hocam ŞAHİN ERDALA teşekürler.

Adsız
26 Temmuz 2008 10:46  

halil cibran yok

Adsız
4 Ağustos 2008 21:23  

super

Adsız
25 Ağustos 2008 22:10  

BEN BÜTÜN FELSEFE İLE İLGİLENEN MÜSLÜMANALRA ZARİYAT 56. AYETİ TAVSİYE EDERİM FELSEFENİN ÖZÜ OLAN BU AYETİ SİZLEREDE TAVSİYE EDİYORUM MEALİNİ OKUYUN ARAPÇASI SİZE BİR YARAR SAGLAMAZ VE TEFSİRLERE BAKIN BENİ DAHA İYİ ANLICAKSINIZ.HERKES TANRISINA EMANET OLSUN.

Adsız
16 Eylül 2008 00:10  

güzel resimler niçenin bıyıkları süpermiş.süpürge gibiymiş.karısına demiş midir acaba senin için bıyıklarımı süpürge ettim diye.niçeseverler kızmayın hemen o yaşasaydı aldırmazdı buna.BU filozoflardaki kıl tüy meragı neden acaba.Hep papaz gibiler.makavelli de pek saf görünüyo ama savaşların ideolojik nedenlerine perde olmuş sözleri emperyalizme bekçi ve yandaş olmuş düşünceleri.filozofların resimlerine tıkladıgımızda onlara ait özlü sözler olsa daha güzel olurdu bu düşünceye ilk sahip olan kişi ben degilim umarım soınuncusu da olmam da birşeyler yapılır bu konuda.

14 Aralık 2008 06:20  

Herkesin hayat felsefesi vardır kendine göre bazıları net bir şekilde uygular hayatında düşündüklerini bazıları düşündüklerini uygulama yada ifade etme cesareti bulamaz kendinde yada toparlayamaz aklından geçenleri harfleri cümle cümleleri kelime haline getiremez aslında çoktan anlamıştır anlatılanları hatta üzerine yorum getirip kendi fikrinide eklemiştir .Herzan konuşmak doğru değildir bana göre beni anlayanla beni anladığını anladığımla konuşmak bi devrimdir bana göre ....Siz siz insanlar sizleri tanıyorum güneşin doğuşuna kızar yağmurun yağışına küfür edersiniz sizler hayattan ne istediğinizi bilmeyen yaratıklarsınız . N.Yılmaz

Adsız
15 Ocak 2009 09:44  

GÜZEL BİR ÇALIŞMA. EMEĞİNİZE SAĞLIK

Adsız
17 Ocak 2009 17:06  

felsefe, insan aklının çabası ve ürünüdür.fakat insan aklı ilkeye ihtiyaç duyar.yoksa kainattaki koca bilinmezler karşısında hiç bir sonuca ulaşamaz.bunun için filozoflar yol gösterici olamaz.Ancak ve ancak Allah ın elçileri bizi mutlak bilgiye ve doğruya ulaştırabilir.bundan gayrısı tahmindir.tahminlerin çoğu ise hatadır.

3 Şubat 2009 02:09  

Hani kafamı kaldırıp göğe baktığımda insanların evrenin sonsuzluğu karşısındaki çaresizliğini 2000 li yıllarda görebiliorum...
İşde bu adamları bundan dolayı seviyorum.. Eğer onlarda o tarihlerde benim kadar çaresiz kalmayı tercih edip hayatlarına devam etselerdi ne yapardı insan oğlu:( İyiki var oldunuz..... Paylaşım için tşkler...

Adsız
12 Şubat 2009 15:11  

filozofi filozoflari anlamak ile yapilamaz, kendi dusunceni urtmek ile yapilabilir! unutmayin ki filozoflar dugumlenmistir sonucu bakimindan! kabiliyet bir marifet degildir aksine marifet bir kabiliyeti acabilir! baktigimiz ve dusunebildiklerimiz yere kadar gecmis tarih ile degisen ney var diye sordugumuzda ortaya cikan simdiki mantik ile muzakere icinde olan bir anti mantigin baslangicidir filozofi!! ancak bu yol uzerine adimlar atmaya calismamiz bizi sorulan butun sorularin cevabina ulastirabilir! saygilarimla. doc.dhr hakan.albayrak. albayraklar@live.nl.

Adsız
2 Mart 2009 14:30  

felsefesiz yaşamak açmaya çalışmadan gözü kapalı yaşamaktır. gerçekten iyi bir site tşk.

Adsız
15 Mart 2009 17:11  

felsefeyle ilgilenen biri olarak böyle bir sitenin varlığı görmek çok güzel =)

Adsız
13 Nisan 2009 18:19  

Keşke Felsefe ile ilgilenmeyenler neleri kaçırdığını bir bilse....

Adsız
16 Haziran 2009 22:11  

gerçekten çok mükkemmel insan bu kadar renkli kişiliği bir arada görünce hayatın ne kadar çok değerli zerrelerden meydana geldiğini daha rahat görüyo.hayat felsefedir

Adsız
13 Ağustos 2009 19:43  

felsefe bilimi hakkında merak ettiklerimi bu site sayesinde giderdim çok yararlı bilgiler var kendi benliğimi buldum diyebilirim

Adsız
22 Ekim 2009 21:49  

gerçekten çok güzel olmuş başarılar

Adsız
27 Mayıs 2010 18:21  

felsefe bır,yasam biçmidir ve sundan cok emınım felsefeden yoksun ısanlar cok acız ve zayıftırlar .........sorgulanmayan ysam yasanmaya değmezzzzzzzzzz.

Adsız
20 Haziran 2010 19:52  

çaresiz seniz çare sizsiniz.!

Adsız
5 Ağustos 2010 15:11  

Mevlana, Haci Bektas-i veli ve tabiki mutlaka Seh Bedreddin...

Adsız
8 Ağustos 2010 12:11  

yorumlarda görebildiğim kadarı ile mevlana merakı var, mevlana'nın gerçek anlamdaki felsefeyle belirli bir alakası yoktur. buna mukabil, ibn rüşt, er-razi, ibn heysem, ibn sina, ibn haldun gibi büyük düşünürlerimize sahip çıkılması gerektiğini düşünüyorum zira bu dev şahsiyetler kendilerine has felseferini yaratmışlar ve kendilerini "filozof" olarak nitelemişlerdir. eğer felsefe hakkında merakınız varsa batılı filozofların etkilendikleri filozoflara bakarsanız orda mutlaka müslüman bir filozof göreceksiniz. örneğin; Descartes İbn-i Heysem, İbn Rüşd, İbn-i Sina ve Gazali'den büyük ölçüde etkilenmiş ve istifade etmiştir.
Ama tasavvufcular felsefeyiz her zaman dışlamışlardır, binaenaleyh mevlana örneği. Ama gerçek müslüman alimler (tasavvufa mesafeliler) felsefeye yönemlerini kuran'a borçludurlar, çünkü kuran'ın yaklaşık 750 ayeti insanları tabiatı araştırmaya, düşünmeye ve akıl'a vurgu yapar. Saygılarımla
Ph.D. Emre ÇAKIR

Adsız
2 Ocak 2011 12:42  

FİLOZOFLAR IN GÖZÜNDEKİ IŞIK BÜTÜN İNSANLARDA OLMASINI TEMENNİ EDİYORUM.ANLAMADIĞIM TÜRK FİLOZOFLAR IN RESİMLERİNİ HİÇ GÖSTERMEMİŞ BU SİTE ,TÜRK FİLOZOFLAR DA BU SİTEDE OLMASINI İSTİYORUM.MEVLANA,ŞEMS,ERDAL DEMİRKIRAN VE NİCE FİLOZOFLAR VAR.BU SİTEDE YAYINLANMASINI İSTİYORUM....

Adsız
15 Şubat 2011 14:53  

filozofluk bitmek tükenmek bilmeyen düşünce mesleği.dahkendi galaksimizi bile tam keşfedemedik.milyonlarca galaksi ve bilmem kaçbin ışık yılı uzaklıktaki süper novalar falan filan,kuantum fiziği.Bence filozofluğun son noktası Allah'ı bulmaktır.diğerleri talebe.

Adsız
25 Nisan 2013 01:54  

"ilim, ilim bilmektir,
ilim kendini bilmektir...
sen kendini bilmezsen,
bu nice okumaktır."

"kendini bilen Rabbini bilir."

Sokrates'in "kendini bil" sözüyle ne kadar uyumlu...

Adsız
17 Ağustos 2013 18:03  

ibn rüşt? peki nerde omer hayyam;))

  • Gizlilik Politikası ve Şartlar
  •   © 2007

    Back to TOP